AW på en måndag? Ja tack!

Hehe... nja, inte helt sant men nästan ;-) På lunchen idag så satt vi å pratade om att helgen hade gått så fort och att det snart var fredag igen. Sambon åkte till sthlm idag på kurs så då passade jag på att ha lite "kompis-tid-på-stan". Jag, Anne, Johanna och Linda gick till First G och satte oss och tog ett glas vin (jag fanta eftersom jag hade bilen till jobbet imorse). Himla trevligt att bara sätta sig i lugn och trevlig miljö, titta på folk och bara snacka lite. Å för en gångs skull så höll vi det vi alltid säger men som i resebranchen är en omöjlighet att hålla. Vi skulle bara ta ett glas och sen gå hem :-) Idag lyckades vi! Hallelulja!

På torsdag ska vi på nån lansering av nån ny app. Mingel med lite gratis dricka och mat, tackar man inte heller nej till :-)
En av mina bästa kompisars syster fick en liten Wilma för ca 2 veckor sedan. Fick reda på det idag, Grattis Camilla & Inge!!

Snart dax att krypa till kojs, sov ju inte jättemycket i helgen å känner att jag inte kom ikapp inatt. Imorgon börjar vi tidigt så det är lika bra att kasta in handduken nu.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0