Borta bra men hemma bäst

Hej på er!

Ojojoj... länge sen jag skrev nu. Anledningen till det är att jag och älsklingen har vart i Parga, Grekland, en vecka och kom hem natten mellan tis/onsdag. Skulle kommit hem ett dygn tidigare men vi blev försenade pga åskväder. Vi fick en extra hotelnatt och frukost,lunch och middag innan det var dax att åka ut till flygplatsen igen. Väl ute så börjar det hellregna och åska igen, "åh nej inte en natt till..." tänkte nog hela planet... men som tur var drog det över rätt snabbt och vi kunde lyfta kl 22.20. När vi kom hem till oss igen så stod Malins bil på infarten. Snälla syster yster och hennes kompis hade kört ner Elvis igen som hade vart uppe hos henne när vi var på semester. Skönt att ha honom hemma igen.

Jag försökte verkligen göra mitt bästa att äta efter lchf när vi var borta. Men jag tror inte Grekerna vet vad Lchf är... de har däremot stenkoll på HCHF = High Carb High Fat! Men men... man ska ju ändå unna sig lite gott på semestern så några pommes och öl slank ändå ner. Men resultatet av den semestern visade sig på vågen igår = +1,5kg :-( *buhu* Men men... bara att bita ihop och ta nya tag!

Veckan har gått väldigt snabbt, utbildningar i nytt bokningssystem på jobbet både igår och idag. Imorgon är det fredag igen och vi åker väl upp till Mellerud denna helg. Kalles bror med barn kom hem ikväll på en veckas visit från S.Korea. Ska bli kul å träffa barnen å se hur mycket de ha växt! :-) William är väl snart 10 och Sofia 5? Tror jag. Ska bli kul iaf!

Nä nu är det snart dax att hoppa i säng, men ni får några fina bilder från vår semester iaf :-)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0