Total lycka!

Igår fick jag ett ryck och gick upp på vinden för att leta efter lite gamla filmer i en låda. Trodde att jag hade fler bra men gamla filmer uppe i den lådan. Men det var bara "dåliga" filmer som parlamentet, hundtricket mm...
När jag ändå var uppe och det var lagom temp där så passade jag på att städa och möblera om alla flyttlådor, resväskor, julsaker mm. När jag har tänkt att jag ska göra det tidigare så har det alltid varit mitt i vintern och svinkallt, eller mitt i sommaren och hett som i en öken där uppe. Men igår var det perfekt!

Å vet ni vad jag hittade som jag letat efter sen vi flyttade hit till huset för ca 3år sen?? Min skobox!!! *LYCKA*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0