En liten skål av sommar

 

 

Mmm... de smakade lika gott som det såg ut. Smakade som svenska jordgubbar och inte sånna där stora röda som inte smakar nått alls som man kan få ta i ibland. Way to go Coop Bäckebol. Tips för er i Gbg trakten om ni är sugna :-)

Jag är så mätt nu så jag ligger helt utslagen i soffan men laptoppen på magen.

 

Vet ni igår kväll när jag satt och kikade på lite weekendresor så hittade jag en resa till Gdansk i Polen med WizzAir från Göteborg (Säve). Resan kostade 18kr/pers t/r.... HALLÅ ELLER!???? Bästa priset ever. Jag kommer inte ens in till stan med expressbussen så billigt ;-) Ska se om man kan hitta nån helg som man kan dra iväg på. Tips för er ressugna som vill komma iväg billigt. Gdansk såg riktigt mysigt ut lite Nyhavn i Köpenhamn goes Amsterdam. Nära vattnet och gamla kantiga stenhus. Hoppas man kan komma iväg snart. Synd bara att de har så konstiga avgångar. Tror det var torsdag-lördag eller lördag-tisdag.

Drömmer ni om någon resa eller har ni kanske till och med något inbokat? Berätta!

 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mumsigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0