Förkylning? Nej tack!

Sitter hemma i soffan och vräker verkligen i mig allt med vitlök. Jag har käkat upp en skål med tzatsiki från igår med en HEL vitlök i och det har även slinkit ner en ölkorv med vitlökssmak. Fick ta mig en tur till ICA förut och köpa lite schampo och balsam. Passade då på att hoppa in på apoteket och köpa nässpray och några nya förkylningsplåster med mentolsmak som man ska sätta på näsan. Dessa utvidgar näsan på nått sätt och gör att man kan andas normalt under natten. Ska testa inatt och se om det är nått att ha. Är täppt i en näsborre bara och det brukar ju alltid bli värre när man ska lägga sig.Why!???

Verkar som nästan alla som var med till Sälen har åkt på nått eller någon typ av förkylning. Alla andra på jobbet undrar vad vi höll på med där uppe igentligen :-) hehe, det skulle de allt bra gärna vilja veta va ;-) haha!
Kanske tålde inte vi kontorsråttor att vara ute så mycket i den friska luften? Kanske var det all god mat och dryck? Eller det fantastiskt trevliga sällskapet!

Nu spelas det match i Löfbergs Lila i Ksd. När jag tittade förut så hade period 3 precis börjat och det stod 3-2 Brynäs-Fbk. Vinner Brynäs ikväll så är det tyvärr över för den här säsongen. Jag tror tyvärr att det är så men jag vill så gärna hoppas på annat. Heja heja Fbk!!!Kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0