Nu känns det bättre

Tillbaka efter en 30min promenad som kändes SÅ bra! Det luktar så härligt här ute i naturen på "landet" ;-) jag tycker det doftar vår. Tänk att det var strax över tio grader när jag gick iväg, underbart. Känns svårt att ta in att det kom snö i helgen uppe i Dalarna. Jag som annars gillar vinter och snö vill inte ens ha snö nu. Nu är det hög tid för vår och sommar. Hoppas att tempen har letat sig lite högre upp när vi kommer hem från USA. Det är ett himla tjat om USA nu, men det får ni ta för jag är SÅ glad att det snart är dax att packa väskan. Tänk att nu, ikväll, är det exakt två veckor kvar innan mamma, pappa & syrran kommer hit. Sover några timmar innan det är dax att bege sig mot Landvetter flygplats. Can't wait!!

Nog om det, för stunden iaf. Dax att ringa hem till familjen för att kolla hur det är med sjuklingarna.

Här kommer lite vårbilder från min promenad.


 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Oh nooo, redan åka.. Fasen, då hinner jag nog inte ner de sista 1,8... Får helt enkelt säga att när du kommer hem igen ska jag har gått ner 10.. :)

2012-04-26 @ 09:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0