Rese abstinens

Jag ÄLSKAR att resa!!! Om jag hade haft obegränsat med pengar så skulle jag resa varje helg. Jag älskar känslan av att ha en resa inbokad. För tillfället har jag två inbokade resor i år men känner ändå suget efter mer. Sjukt men sånn är jag och jag vet flera andra i min närhet som är likadana. Som jag redan har nämt innan så ska vi resa till USA i maj då min kära mamma fyller 27 ;-) Hon vill inte vara hemma när hon fyller så då reser vi iväg. Vi börjar med att flyga till New York och stannar där en natt. Dag 2 börjar vår rundresa som vi ska åka med på. Den ser ut som följande:



Vi åker med stil när vi firar lilla mamma och flyger eget plan av denna modell



Tror det får plats 30pers ombord, så helt själva är vi inte (tror jag).

Efter denna fantastiska rundresa så kommer vi spendera de sista 5dagarna i New York boende på fin-fina hotellet Roosevelt mitt på Manhattan. Nära all underbar shopping, alla sevärdheter, restauranger mm...








Åh vad jag längtar!!! Platser på flyget är bokade, ESTAn fixad, all APIS inlagd. Mina kära kollegor kommer lägga in kosher eller muslim meal på vår hemresa eller rullstolsassistans det är jag helt säker på. Så gör vi mot varandra när vi är ute och reser, och det får man ta.

Nä nu ska jag krypa ner i sängen och surfa in och kika på andra resor som man kan drömma sig bort till.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0