12-12-12

Idag är ett väldigt speciellt datum nämligen 2012-12-12. När började denna datum hysteri? Jag kommer ihåg att jag tänkte på det första gången och då var det 07-07-07 men innan dess är det inget jag tänk på iaf. Gjorde ni? Vad var det som hände eftersom man började tycka att det var så speciellt just då? Varför var inte 03-03-03 lika spännande?

Läst att det är många som gift/förlovat sig idag och visst hade det vart en kul grej att ha 121212 inne i förlovningsringen. Själv har vi 080707.

Författarna Sören och Anders som skrev Sune och Bert böckerna som iaf jag var stort fan av som liten var med i rix morronzoo imorse och berättade om sina böcker. Bl.a. När Bert skrev dagbok och att alla "coola" uttryck som man lärde sig genom böckerna som typ " tjena tjena mittbena". Jag kommer ihåg hur han avslutade sin dagbok och det var alltid nått i stil med " hejsvejs grus och gnejs".

Hejdå lilltå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0