Dålig uppdatering, jag vet

Hej världen!
 
Hur har ni det? Själv har jag jobbat klart nu och har verkligen gjort mig förtjänt av nästan två veckors ledighet. Det ska bli toppen och jag har längtat till julen. Alla klapparna är köpta och inslagna. Kalle hade visst några kvar att slå in så jag skulle få gömma mig i sovrummet en stund. Hmm... undrar vems paket han ska slå in? ;-) Undrar förrensten när han har tänkt börja eftersom han och Elvis nu ligger och sussar på kapp i soffan.Mina sötnosar. Men jag låter honom ligga där för han har haft en riktigt körig vecka på jobbet stackarn.
 
Imorgon tar vi en efterlängtad sovmorgon och när vi känner oss redo så packar vi in oss i bilen och styr kosan mot Mellerud för julfirande med familjerna. På söndag åker vi till Säffle och hälsar på mammas faster Maj. Annars blir det nog en rätt lugn och fin jul i år... hoppas att det kommer lite snö så vi får en vit jul med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0