Liverapport från Bengt Alsterlind-land

Kommer ni ihåg Hajk? Sommarlovsprogrammet? I loved it! " chip å välkomna till Hajk. Ida ska vi prate om hästar, men inte vilke hästar som helst, utan floooodhästar."

Jag befinner mig som ni kanske förstår i Värmland, närmare bestämt i Karlstad hos min andra hälft Sara. Ikväll kommer även Buttan hit och då ska vi laga god mat, ta på oss myskläder, dricka vin och titta på massa gamla kort från förr. Kul!

Igår var jag och Sara och såg på Johan Glans på Scalateatern. Faktiskt lite bättre här än i Gbg när jag gick med mamma och Malin. Efter föreställningen gick vi och käkade på Olearys och sen vidare till Tempel bar för drinkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0