Bra start

Hoppade upp på vågen imorse för att se om det hade hänt något. Å det hade det! Inte mycket men iaf ett minusresultat. -0,5kg

Ny vikt: 87,6kg

Det var väl det enda positiva med denna dagen so far. Lisa kom i och för sig förbi å visade en jingel som vi filade på för några veckor sedan och som nu hade kommit med i ett informationsblad. Bra jobbat!! :-)Kul att det kom med

Annars har arbetsdagen börjat piss. Folk som skriker och hetsar upp sig för sånt som de inte ska arbeta med överhuvudtaget men som de har svårt att släppa. Andra skäller över att man gör fel över saker som man borde kunna. *gaaaah* ibland kanske man har lite otur när man tänker. Det är mänskligt att fela och det händer även de som anser sig vara bäst. (inte jag nu alltså, jag är inte bäst på allt men jag försöker vara ödmjuk).

Jaja, ni som känner mig vet att jag är en glad skit och inte brukar haka upp mig på småsaker. Ibland är det skönt att bara få skriva av sig lite så går anfallet över :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0