Fredags feeling

Har precis kommit hem från jobbet. Jag hade anmält mig på TF's agentkväll på crown ikväll men jag kände inte alls för det. Har vart supertrött idag eftersom jag sov hur dåligt som helst inatt. Skönt att ja är ledig för ny ska jag verkligen sova ut.

Detta står hittills på planeringen för morgondagen:
• Sooova lääänge!!
• Klippa mig äntligen! Ser ut som ett kråkbo i huvudet.
• Städa & tvätta lite.
• Ta en lång promenad i det fina vädret.
• Rensa ut i min garderob.


Sen har vi massa fixar planer för helgen, Ikea bl.a. Står på schemat.

Kvällen light snacks ser ikväll ut som följande : en hallonsmoothie, kalamataoliver samt ett finncrisp eller två med fetaost.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2912628/images/2012/pic_187464765.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0