Godkänt!

I eftermiddag har jag vart och besiktigat bilen. Inga anmärkningar bara några uppmaningar att använda handbromsen mer och be killarna på verkstaden att uppdatera mina framlampor. Ska ringa till dem imorgon och beställa en tid för servicelampan har lyst ett tag nu :-)

Nu står jag i kö till "byten & återköp" på Ikea. Vi var här i helgen och köpte garderober och trådbackar. Nu ska jag byta två st mot en storlek mindre. Kom på att jag inte ville ha så många korgar i den stora så nu byter jag in dem så jag får till lilla istället.
Rätt lugnt på Ikea en sen tisdagskväll. Tips för er som vill shoppa i lugn och ro.

Någon tycker tydligen att det är varmt ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0