Jensens Böffhaus

Ikväll har vi vart på Jensens Böffhaus och käkat, jag, Malin, Anne och Lisa. Liiite seg personal idag men de hade och andra sidan en hel del folk där å vi hade ju en del att tjöta om så det gick egentligen ingen nöd på oss. Nu sitter vi i soffan hemma hos mig och snackar gamla minnen och snackar skit :-)

Kul att få uppdatera varandra lite om vad som hänt. Det känns som Malin bara har vart iväg på semester och att det inte alls var länge sedan hon slutade hos mig på jobbet. Tänk att det är snart ett år sedan!? Jisses, vart tar tiden vägen?! Hoppas att vi kan komma och hälsa på dig i Istanbul om ni kanske blir kvar där. Jag har aldrig varit där och bjuder härmed in mig själv :-) Vet att hon bara tycker det skulle vara kul om vi kom ner. Personlig guide är alltid bäst! :-)

Nä nu ska vi tjöta vidare. Å du Sara, jag uppdaterade vikten i fredags och kommer göra det igen på fredag :-)) För din och alla er andras info så har jag ändrat "våg-dag" till fredagar.

Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0