Game is on!

Fick reda på för nån timme sedan att min kompis, som by the way väger typ som jag, åxå kör på LCHF. Så nu jäklar!!!! Sisten är en fis! :-)

Vet inte hur mycket hon ska bli av med men jag tror att det är nog som mig. När jag införskaffat mig den nya vågen så ska ni få lite siffror och mått (usch!) jag skulle tippa på att det är ca -20kg innan jag når målvikten. Men jag ska sätta upp delmål och belöna mig med något jag verkligen skulle vilja ha. Första delmålet skulle kunna vara -10kg innan USA? Kanske är rimligt? Ska fundera. Kan ju säga att mitt och Mla's mål om under 80 innan hennes födelsedag är kört för min del iaf. Måste träffas snart å uppdatera oss :-)

Ska by the way kolla med Kalle om hans deal fortfarande gäller. Jag skulle ju få en present för varje -5kg? Hm... Undrar om han sa så för att han vet hur dålig karaktär jag har å att han därav inte skulle behöva köpa nått? ;-)

To be continued...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0