Sorry att det inte hänt så mkt här idag...

Sorry att det inte har hänt nått här inne idag. Har vart fullt upp på jobbet och sedan lika mycket här hemma. Jag sov riktigt dåligt natten som var å var hur trött som helst imorse när klockan ringde. Jag lovade mig själv att ja skulle lägga mig i tid ikväll istället, men varför är man aldrig trött då?

Jag har sedan årsskiftet laddat ner en app som heter shape up där man får skriva in längd, vikt, målvikt osv... Har gått bra med kalorierna tycker jag, men har inte kommit igång alls. Skärpning Frida!!!
Jag å en kompis lovade varandra att vi skulle försöka gå ner till under 80kg innan hennes födelsedag i mitten på februari. Stod på vågen i morse å julen hade visst varit lite extra god. Inte för att ja tycker att ja har ätit så mycket, men det är väl snarare så att man inte har rört på sig alls.
Så , vännen, tänker inte skriva ditt namn, jag ska erkänna nu att det blir omöjligt att gå ner nästan 8kg på 5veckor. Men ja ska försöka iaf.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0