Inga fall för oss ikväll

Vi struntade i att åka till Trollhättan och stannade hemma och tände grillen och öppnade en flaska rött. Kalle har spenderat kvällen med sina föräldrar och jag med mina. Tidigare ikväll hyrde jag och Malin två filmer på pressbyrån som vi skulle se ikväll. Nu har vi precis sett klart på Svensson Svensson och skulle se den andra. Men Malin är ute på stan och skulle tjinxa på en kompis och ta ut lite pengar till en träning imorgon så hon åkte iväg för över en timme sedan. Nu sitter jag här själv i soffan och funderar på om jag ska sätta igång filmen själv eller om jag ska gå och lägga mig. Jag skulle nog allt vilja sova borta i kambol med Kalle, men efter några glas vin till maten så blir det ju svårt att ge sig ut på egen hand. Jag messar Malin så får vi se om hon är på väg hem. Imorgon ska vi ut till Hammrane bak&kaffestuga och äta klengås. Det är tradition på sommaren så det ser man ju fram emot. Lite svårt att göra det LCHF. Kan ju inte bara äta smör och riven ost? Nä imorgon ska jag unna mig en klengåsfrukost. Natti natti på er! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0