Kvällens planer

Nu har jag målat klart två hela vindskivor och grundmålat de andra två så nu får de grundmålade torka innan det är dax för steg 3 imorgon. Kalle är superduktig och lägger trallen på de små ställen där det saknas. Han kommer bli färdig med det imorgon för man vill ju inte såga och störa grannar nu så här sent på kvällen.

Jag hade tänkt att jag skulle göra LCHF-snickers idag men jag köpte för lite choklad så jag får ta det imorgon istället. De ser så smaskiga ut och jag ska nog hacka lite jordnötter och ha i den smälta jordnötssmöret för att få dom lite extra nötiga. Men som sagt, får återkomma med det imorgon.

Nu ska jag hoppa ut i badet för man får verkligen passa på och njuta nu när det är så fina/varma kvällar.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0