Semesterlördag 28juli

Åh vad det är underbart med semester. Idag regnar det som om himlen vore öppen men det gör inget. Vi har haft många fina dagar denna första semetervecka. Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och umgås lite. Körde in Kalle till Mellerud förut för han skulle upp till Jacob med grabbarna grus = Jonas, Kaling, Gajan och Andreas. Blir säkert liv i luckan uppe i Jacobs stuga ikväll... Se upp ni som färdas på sjön för det kommer säkert åkas en del båt med.

Vi ska in och handla lite mat nu och sedan åker vi upp till Köpmannebro igen och lagar lite Tacos Mums!

Har inte kunnat uppdatera bloggen lika ofta nu pga dålig teckning uppe i de Dalslänska skogarna vid Köpmannebro... vet inte vart närmsta 3G mast är... inte nära iallafall. Vil jag nått får jag väl skicka röksignaler för att få hjälp ;-)
 
Här är mina två semesterfirare i sitt esse
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0