Sitter i Kambol hos svärföräldrarna

Vi har firat Kalle som fyller år med god mat, dryck och tårta. Jag erkänner jag åt. Det är så svårt när man är borta hos folk, speciellt äldre, att säga nej till tårta för det blir alltid "Va ska du inte äta någon tårta?" och 1000 efterfrågor på varför. Min svärmor är fantastisk på bakverk och tårtor så det tar emot att säga nej :-) ja vet att jag talar emot mig själv och ska man gå ner nått i vikt så hade jag kanske skulle behövt säga nej. Men inte idag, då tog jag en liiiiiten bit. Nya tag imorgon. Då blir det sola och BADA!! Fan vad jag ska bada! Nu sitter jag, Kalle , Andreas och Gaby ute på altanen och tjötar. Trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0