Söndag eftermiddag

Sitter vid datorn, lyssnar på spotifys toplista och tar 5. Kalle ligger och vilar middag på soffan. Idag har jag jobbat hemifrån ett par timmar på eftermiddagen, jobba hemifrån = lyx! Igår var ju stora pysslardagen och vi fick mycket gjort. Jag körde med högtryckstvätten på altanen och kalle skruvade och målade.
 
Ska gå ut nu igen och ta det sista som jag inte han med igår och Kalle skulle måla en sista gång. Imorgon kommer Skepparn och sätter in glaset och nån liten vägg eller vad det var. Kalle är hemma imorgon och kollar så att allt blir rätt denna gång :-)
 
Skönt med bara 3arbetsdagar kvar innan semestern :-) Har ni ledigt nu med? Har ni några planer? Tell me!
 
Vi hyrde film i fredags, Kalle ville se nått "med mycket slagsmål och där de skjuter mycket" så det blev "Killer Elite" med bla Robert De Niro i huvudrollen. Mycket bra! Rekomenderas! Det var mycket skjuta å slagsmål men inte så överdrivet mycket, typ slå slå sparka sparka och 20min senare  ingen har fått så lite som ett blåmärke än, utan lagom :-)
 
 
I en trailer innan filmen började så visade de en bit från " Abduction" Den verkade vara väldigt spännande. Ett + är att Taylor från Twighlight  är med = ögongodis :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0