Framme i Karlstad

Hade bokat tågbiljett upp och tåget skulle gå kl 19.17 från Gbg. Jag slutade jobbet kl 18 så jag travade till stationen och upp till Cristal baren och tog mig ett glas vin innan det var dax att gå mot tåget.
 
Jag hade även köpt med mig lite snacks att ha på resan. En nätpåse med Babybell och en burk keso med feta & olivsmak.
 
3timmar senare dvs kl 22 var jag framme i Karlstad. Sara och Buttan hämtade upp mig i gröna faran och så åkte vi hem till Saras place. Hon hade dukat upp ölkorvar, ostar och färska jordgubbar med grädde. Mums! Lite rosé till det och snacket var igång. Nu sitter vi i soffan med varsin telefon i handen och är "internet sociala" med varandra. Spelar div spel, finger slayer och ritar teckningar till varandra. Snart dax att bädda för kvällen nu när vi alla tre känner att John Blund börjar komma och besöka oss. Jag och Buttan ska ligga sked har vi bestämt, hehe, hon ligger ytterst så vi får väl se hur länge det varar :-)
 
Imorgon har vi inga planer än, vi tar nog dagen lite som den kommer. Det ska bli fint väder, lite mulet men 18-19grader varmt. Vi pratade om en tur till Lager157 och efter det blir det kanske Bergvik eller stan.
 
Försökte ladda upp lite bilder med jag och Saras Macbook är inte kompisar än. Hm... mera vin, det brukar man ju bli så mycket brightare av *not*
 
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0