Ledig fredag

Morgon smoothie ute på altanen. Snart kommer regnet känner jag. Idag är jag ledig och har redan vart hos barnmorskan och gjort cellprov som man får svar på om ca 10-12 veckor. Efter det passade jag på att åka å handla mat inför helgen. Så skönt att ha hela affären för sig själv. Hade man kommit dit som man brukar på eftermiddagen så kommer man ju knappt in och allt är typ slut. Nu kunde man välja fritt bland färska jordgubbar, kött mm.
Jag köpte mig en fisksoppa i fisk disken som jag tänkte käka till lunch. Deras skaldjurssallader som de har är väldigt goda så det ska bli intressant och testa soppan.

Annars har jag nog inga större planer utan tar dagen lite som den kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0