Nu är det klippt

Jag skaffade mig mitt första kreditkort ever för typ 1,5månad sedan. Innan vi skulle till New York eftersom vi hade fått uppgif om att hotellet drog en väldigt stor deposition/natt och då försvinner ju hela reskassan. Har hört gått om First Card och har vänner som använder sig av kortet så jag ansökte och fick ett.

Nu när jag fick min första faktura så skulle allt betalas pronto, med en gång. Har aldrig hört att man måste betala allt på en gång på ett kreditkort? Man brukar ju kunna betala en summa och lämna resten till ex månaden efter om man vet att man får mer pengar då. Självklart vet jag åxå att det tillkommer en ränta på det man inte betalar med en gång. Men så jobbar alltså inte First Card utan allt tillbaka med en gång.

Fakturan är nu betald. Kontot är uppsagt och kortet klippt. Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0