Nyklippt Äntligen

Som jag har letat efter en klipptid innan midsommar  i flera veckor. I torsdags hittade jag en hos min frisör i Kungälv. Brukar klippa mig hos Anna på Studio Fame hon är jätteduktig och klipper med en teknik som jag inte sett hos någon annan frisör. Och snabbt går det! Tjoff, tjoff, klipp, klipp så är hon färdig - 15min MAX. Jag hittade till denna salong när jag kikade runt på salonger där jag bor och upptäckte att de hade en onlinebokning på sin sida. Hur bra är inte det då?! :-) Bäst skulle jag säga. Att inte fler har det...konstigt. Det är ju ändå 2012.. Tror att många skulle tjäna på det.



Fick ett par solbrillor på köpet som faktiskt såg rätt OK ut på mig. Kommer användas i sommar så fort bara solen behagar titta fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0