På promenad genom stan...

Nä det var ju visst lite fel. Jag tog en promenad uppe i mina hoods, följde vägen tills den kom ut på en stor väg mot Säve. Gick förbi två tomter som vi var och tittade på innan vi köpten den vi bor på nu. Brukar inte gå så långt bort åt det hållet, varför vet jag inte, men idag gjorde jag det. Var lite nyfiken på om det var några hus där eller ej. Det var det. 2st stora fina 1-planshus. Båda med fint läge och kvällssol :-(
 
 
Man kan jag ångra ibland att man inte tittade efter på tex kvällssol mm..när man köpte tomten. Då hade vi kanske hamnat där uppe istället. Men vi var ju rätt gräna i hus köpar branchen och vi tyckte att vår tomt låg så himla fint i den gröna, lummiga och fina skogen.
 
Här är vår tomt innan vi började bygga :-)
 
 
Nu skulle jag inte vilja byta. Vi trivs så bra här i vårt hus i vår lilla familj, jag, Kalle och Elvis :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0