Uppdaterat oss

Har precis lagt på luren efter att ha pratat 1h 40min i tel med min andra hälft Sara. Det blir alltid minst så här långa samtal när vi pratar i tel i och med att vi inte pratar så ofta. När vi väl hörs så har vi ju en hel del att prata om.

Det blir alltid lite skitsnack om div saker, uppdateringar om jobb, sambos, gemensamma vänner, när vi ska försöka ses nästa gång osv... Nästa gång vi ska ses blir efter midsommar i ksd. Jag har inte vart och sett Saras lgh som hon flyttade in i för snart ett år sedan. Och om allt går som det ska så kanske hon flyttar till en ny snart :-)

På tal om nått helt annat så sov vi rätt kasst inatt både jag och Kalle. Vet inte varför men ändå...
Visst ska det bli skönt med en ledig dag nu mitt i veckan? Vi jobbar alltså bara imorgon med sen ett litet avbrott med sovmorgon mitt i. Gud vilken lyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0