SAS hankar sig fram

7 av 8 fackförbund verkar ha skrivit på nya avtalet så förhoppningsvis klarar sig SAS ett tag till. Undrar vad dom händer om SAS skulle gå i konkurs? Startar svenska staten ett eget flygbolag eller kommer typ Malmö aviation ta över inrikes och norwegian att utrikes? Det återstår att se helt enkelt.

Annars då? Måndag igen. Helgen går alltid så snabbt men å andra sidan så gör veckodagarna det med. Ett tecken på att man verkligen trivs både på jobb och privat.

På torsdag kommer syster yster ner en sväng och går med mig och Anncha på nya Bond filmen. Har ni sett den? 2,5timme lång...jisses. Får ju nästan köpa en extra dricka till popcornmenyn :-)

Kom på att jag måste klippa mig snart igen. Ska ringa och kolla om Linda har någon tid när jag ändå är i Mellerud om två veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0