Trollbunden, helt sjukt

Nu hr jag läst ut Femtio nyanser av honom om jag påbörjade i fredags kväll. Jag har verkligen sträckläst denna bok i helgen och bara lagt ner den för att äta, sov och gå på toaletten. Helt sjukt! Jag har aldrig fastnat så för en bok tidigare. Årets julklapp säger jag bara! :-)

Min kompis Lisa sa att den andra boken har kommit ut på svenska men inte den sista. Kollade upp den på nätet och den sista verkar släppas i början på nästa år. Att man ska behöva vänta så länge!
 
Detta är absolut något jag önskar mig i julklapp för er som har tänkt köpa nått *blink, blink* mamma,syrran eller Kalle ;-)
 
Eftersom boken är slut så får jag väl gå ut och ta tag i löven i trädgården. Skönt med luft känner jag eftersom jag har vart inne hela helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0