Dagens fynd

Jag tog mig i kragen och gick ut för att klippa gräset förut. Tur var väl det för nu regnar det igen och ska enl prognosen hålla på tills imorgon kväll. Jag gjorde även en upptäckt och hittade guld i trädgården precis vid gärdsgården och typ tre meter in i skogen fanns det massa mer. Kalle blev eld och lågor av fyndet och ställde sig genast å rensade och förvällde. Blev två hela kantarelltoasts + lite som han la i frysen till imorgon. Själv äter jag inte svamp men att plocka är kul.

Tog bilen till affären för att handla lite till middag ikväll och väl inne på maxi gjordes det andra fynd. De har väldigt mycket fint på hem&textilavdelningen och där hittade jag ett fint hjärtformat fat med lila prydnadsstenar och en fin lila ljuslykta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0