Jag ber så hemskt mycket om ursäkt

Till min älskade sambo som jag lyckats bränna idag på stranden. Han är ju som ni vet lite rödlätt i håret och är ljus i hudtonen. För det mesta när vi är utomlands så sitter han som färdinand under parasollen och smuttar på en kall öl och läser nån tidning. Han flyttar flitigt runt parasollen för att inte bränna sig och få ont. Idag har vi legat på stranden hela dagen och parasollen har flyttats flitigt i takt med solen samtidigt som han inte lyckats skugga mig en enda gång. Bra älskling! Me like the sol A LOT! :-)

Men när klockan började närma sig 17 och han skulle valsa runt med parasollen så sa jag lite försiktigt att " du behöver nog inte flytta den mer nu för solen är inte så stark nu på eftermiddagen/kvällen. "

När vi nu kommit upp på rummet igen så frågar han om han har bränt sig idag för han känner sig varm på axlarna och bröstet. Visst har han fått en liten grisrosa färg men han är inte "bränd" dvs knallröd som jag har sett honom en gång för många år sedan. Stackars liten plutt! Jag får dåligt samvete nu när jag sa att han inte skulle bränna sig.

Jag lovar att jag aldrig ska tvinga fram dig från din parasoll så du bränner dig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0