Tillbaka i min veckorutin

Kom nyss hem efter att ha avklarat veckans första 45-minutare i simbassängen. Shit vad snabbt man märker att man "missade" förra veckans pass. Men visst är det skönt nu när man fått in en liten rutin med träningen för man märker verkligen att man både blir piggare och att man saknar det om man inte går dit. På onsdag är det dax igen = vuxenkväll. Idag kom jag dit och var i poolen ca 19:40 dvs ca 20min tidigare än jag brukar och att det märktes. Hur mycket folk får det plats på två banor? Jag fick ju sick sacka som en jäkla vattensnok mellan folk som simmade ivägen. Ta lärdom till nästa gång - ingen idé att komma dit för tidigt när du 20min senare kan ha hela poolen för dig själv.

Gött att vara tillbaka iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0