Feeling good

Gud vad det känns i kroppen redan att man har börjat röra på sig från att ha vart en soffpotatis. Känner lite på vissa kläder att de inte sitter som de gjorde innan vilket är superskönt. Ett steg i rätt riktning.  Jag ska mäta och väga mig nästa vecka den 1/2 för att se vad som har hänt sedan starten.
 
Jag drog igång efter årsskiftet med att simma 2ggr ibland 3ggr/vecka och simmar då mellan 40-60min/gång. Igår kunde inte Kalle gå med så jag gick själv och simmade på i 50min. På onsdagar är det vuxenkväll och nedsläckt i hela hallen, inget bus och stoj från barnfamiljer och heller inga simskolor som plaskar så svallvågorna går höga i hela bassängen.
 
Idag åker även sambon till Mellerud för att träffa sin bror Andreas som är på blixtvisit från Korea (där han bor annars) och ska stanna i Sveriga tills på söndag tror jag. Själv åker jag nog upp på lördag så kanske jag kan passa på att simma lite med syrran på eftermiddagen. På lördag kväll spelar Rebel Road på Wärs så då ska vi dit och lyssna på grabbarna. Det kommer bli ett jäkla dra så kom dit om ni är i krokarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0