Julhelgens pyssel

Jag har länge velat ha en liten byrå och spegel till vår hall hemma och jag har letat och letat kan jag säga. Jag ville ha en vit möbel med kanske 3-4 lådor och jag har som sagt inte hittat nån. Så när jag var med mamma och pappa uppe i Köpmannebro för några veckor sedan fick jag syn på min gamla hallbyrå i brunt/guldskimrande rotting som jag fick i inflyttningspresent av mamma & pappa när jag flyttade till Hjo. Jag har inte använt den sedan jag flyttade till Göteborg så då har den istället fått stå i sommarstugan. Så nu när jag fick syn på den så tänkte jag att "den där hade ju vart perfekt, synd bara att färgen inte stämmer.". Lätt fixat! Pappa transporterade ner den till Skräckland och så köpte vi vit sprayfärg och tada - Vit :-)
 
Före:
 
 
Efter:
 
 
På plats, bara spegeln som ska hängas upp:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0