Oh, jag glömde ju det viktigaste!

Jag fick även väga mig idag hos bm och tro det eller ej men jag har endast gått upp 0,2kg sedan jag skrev in mig. Väger nu 90,1kg (började på 89,9kg). Tjoho! Firade detta genom att lägga ner en påse kanelbullar och en liter vaniljglass i korgen när vi var på Maxi och handlade efter besöket hos bm.
Hoppas verkligen att det håller i sig. Å ja jag vet att det kanske kan ändra sig speciellt om jag håller på å äter kanelbullar och glass :-) Men nu gör jag inte det varje dag utan köpte det mest för att vi håller på å fixar och bygger hemma och tar en fikapaus ibland och vill ha nått gott till kaffet. Har faktiskt inte haft några cravings som de sägs att alla gravid har. Jag äter mycket jordgubbar med mjölk eller en klick grädde men det gör jag varje sommar så jag tror inte det är någon skillnad mot innan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0