Första dagen ensamna

Hej hopp,
Imorgon är det dags för pappa Kalle att gå tillbaka till jobbet efter ca 1månads ledighet. Det kommer kännas konstigt att vara hemma själva bara jag och skruttan. Han var i och för sig tvungen att åka in till jobbet en halvdag denna veckan för lite möten och annat och då klarade vi oss finfint. Alltid lite nervöst att vara helt själv när man är van att vara två. Jag tvivlar inte på min förmåga/kunskap att ta hand om henne själv men innan man har hunnit testa på det och få in sin egen vardagsrutin så känns det lite scary. Men det kommer gå toppen! Annars styr jag kosan mot Mellerud och hälsar på mor/farföräldrar :-)

Idag har vi varit på liten utflykt till Kungsbacka och tittat på en bil som vi var lite intresserade av. Bilen var helt OK, men säljaren gav oss inte det pris vi ville ha i inbyte för vår bil utan ville hellre sälja en sprillans ny Hyundai I30 till oss. Bra pris men bilen kändes lite liten. Ingen panik så vi kikar vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0