Ingen road trip

Bilen som vi skulle åka och kika på försvann snabbt som blixten. Förstår det eftersom det var en mycket fin bil till väldigt bra pris. Så tyvärr Skåne vi får ses en annan gång. Vi hänger inte läpp för detta utan letar vidare, det var helt enkelt inte meningen att vi skulle ha den bilen.

Idag är det ett jäkla skitväder med regn och rusk utanför mitt fönster. Jag som skulle gå på mysig höstpromenad med familjen. Får kanske bli imorgon istället. Pappa Kalle är iväg till affären as we speak och jag och Ottan sitter och bloggar lite. Hon verkligen älskar att sitta i BabyBjörnen. Bästa köpet ever!

Imorgon är det fars dag det har ni väl inte glömt!? Vad har ni överraskar era pappor med? Jag skickade ett kort med trisslotter i på posten till min pappa i veckan. Glömde skriva att han inte fick öppna det för än på söndag så det öppnades i onsdags. Klantskaft! Jag alltså. Pappa Kalles present har vi gömt och om vi har lite tur och Ottan inte vaknar i ottan så kanske pappa kan få frukost på sängen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0