Middagsplaner med the girls

Tjoho! Idag är det äntligen tisdag och idag ska jag få träffa några av mina goa kollegor och vi ska gå till Mañana och käka. Har inte vart på Mañana sen typ mars-april när jag, Anncha och Sofia var på den restaurangen i Majorna, då var jag gravid i tidigt skede och kunde inte äta de godsaker som jag brukar. Men idag ska jag nog äta getost iallafall och vara lite wild and crazy och testa nått nytt och inte bara äta det som jag brukar. Spännande, living on the edge lixom :-)
 
 
 
 
Skulle behöva ut på stan och köpa presenten till min kusin Annikas son Noa. Vi ska på hans namngivningscermoni nu på lördag och jag har hittat en perfekt present som jag ska köpa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0