Status

Igår tog jag med mig syster yster och gick på spa. Närmare bestämt St Jörgen park i Gbg. Jag hade bokat in en blivande mamma massage och den var helt underbar kan jag säga. 80minuters avkoppling. 

Under tiden jag var på behandlingen hade bm ringt tre gånger och lämnat ett meddelande. Blodproverna från i torsdags visade inget konstigt utan höll sig inom ramarna för vilka värden man ska ha. Hon hade åxå pratat med doktorn som vi bokade in en preliminär tid på onsdag nästa vecka. Doktorn tyckte inte att jag behövde komma dit utan de bokade in mig på ett ultraljud som är nästa steg i kontrollerna vid högt blodtryck så här i slutet av graviditeten. På tisdag morgon ska vi alltså till östra för kontroll. Vet inte riktigt vad de ska kolla men det får vi nog reda på på måndag när vi ändå ska till bm. 

Här kommer lite bilder från vår spa dag :-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0