Typisk!

Skrev ett jättelångt inlägg igår eftermiddag som jag trodde sparades i utkast när jag stängde ner appen på telefonen. Men tydligen i blogg.se uppdaterade version så försvinner allt som man inte publicerar. SUCK!
 
På tal om telefon, har ni som har en Ifån laddat ner senaste programuppdateringen? Många bra nya smidigare funktioner men varför ska det alltid kännas som en helt ny telefon? Man hittar ju inget :-) Jag vet, man vänjer sig.


Kommer inte ihåg allt så jag orkar inte skriva om det. Var hos bm igår förmiddag för att mäta blodtrycket och kolla urinen igen. Up visade negativt som alla gånger innan och trycket hade faktiskt gått ner till 130/80 vilket är toppen! Jag tror att det hade med min tidsoptimism i fredags att göra och nu är jag lugn som en filbunke. Besöket igår tog inte så lång tid så jag han faktiskt åka till Backaplan och luncha med mina kollegor på Kinesen som vi hade planerat.

Jag kommer stanna hemma från jobbet denna veckan ändå vill inte riskera att trycket går upp mer och jag ska på återbesök och vanlig kontroll hos bm imorgon eftermiddag.

Läste nyss i Malins blogg att hon hade börjat få värkar igår så förhoppningsvis är det en bebis på väg :-) Håller tummarna Malin och lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0