Barnfri kväll

Hej på er!
 
Ikväll ska jag och Kalle vara barnfria ihop för första gången sedan Othilia föddes. Rebel Road ska spela på ett ställe i Kungälv som heter Tribeca och eftersom det är vår hemmaplan så vill vi givetvis gå dit och se dem spela live.
Mamma kommer ner och är barnvakt ikväll så vi ska passa på att gå ut och äta på en Grekisk/Turkisk restaurang. Blir säkert en lugn kväll för mamma eftersom Ottan brukar somna vid 19-20tiden. Imorgon kommer syster yster ner för hon och mamma ska gå på Göteborg Horse Show på lördag & söndag.
 
Vi har lite planer själva att fixa med här hemma. Lite lampor som ska bytas, utegranen ska ÄNTLIGEN tas bort och vi ska åka till Babyproffsen och köpa den där resesängen som vi kikade på för några veckor sedan. Måste ha en nu känner vi, börjar bli segt att släpa med hennes säng överallt vi ska speciellt när vi ska till Sälen om en vecka. Måste köpa lite annat med som saknas inför resan.
 
Idag har jag unnat mig en lyxlunch = sushi! :-) Åh vad gott det var! Vet inte hur länge sedan det var jag åt sushi, säkert ett år sedan. Synd att avokadon var slut :-(
 
Måste tvätta lite sängkläder i gästrummet eftersom mamma kommer ner idag. Elvis ligger där inne dagtid och nu har redan börjat få fästingar, stackaren.
 
Back to work. Trevlig helg på er! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0